onsdag 21. januar 2009

Liten blåstripet tøypose med strykemerke

Jeg vet ingenting som er så praktisk som en liten tøypose. Den kan brukes til alt!

Jeg har eksperimentert litt med strykemerker på lerret som jeg igjen har klippet ut og grovsydd på et stripete stoff med brede sikk-sakk-sting. Jeg lastet ned et bilde på internett, justerte det litt i Photoshop og printet det ut på et ark for strykemerker. Husk at bildet må være speilvendt slik at det blir riktig på stoffet. Silkebånd til å knyte rundt posen. Det ble for kronglete å lage en bisekant...

Jeg har ikke bestilt eller bestemt hva slags navnemerker jeg skal ha ennå, derfor har alt jeg lager en liten lapp i silkebånd på siden. Det er fint, og så ser det litt proft ut. Det er detaljene som teller...



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar